Kundservice
Vill du komma i kontakt med oss?
På Mina Sidor kan du göra en felanmälan eller hitta information om din lägenhet eller ditt hus.
Använd vårt felanmälningsformulär så återkommer vi så snart som möjligt.
Du kan också skicka ett meddelande till Kundservice.
Förvaltare
Enekullen, Kungälv - Nabo
Om du upptäcker något som inte står rätt
till i din lägenhet gör du en felanmälan till vår tekniska förvaltare.
Nabo - 010-288 00 26
felanmalan@nabo.se
Du kan också anmäla direkt online på den här länken - Felanmälan
Jour efter kontorstid
När något mycket akut inträffar i din lägenhet eller i huset efter kontorstid eller på helgen kan du kontakta Jourservice.
Det kan till exempel gälla ett stigande stopp i avloppet eller ett vattenläckage.
Observera att detta enbart är om ärendet är av akut karaktär!
Skulle ditt ärende vara mindre brådskande kan du använda vårt felanmälningsformulär eller maila din felanmälan dygnet runt.
Tänk på att ringa jouren endast vid akuta ärenden efter kontorstid. Om jouren kallas ut i ärenden som inte är akuta - till exempel att spisen inte fungerar, trasig lampa i kylen eller långsamt rinnande vatten i avloppet - så debiteras du för utryckningskostnaden.
Tänk efter en extra gång om det verkligen är brådskande.
Vid kontakt uppger du namn, adress och telefonnummer. Redogör för det problem du uppfattar i fastigheten.
Journummer:
Kungälv: Nabo Jour - 031 - 80 24 24